Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

söndag 30 mars 2014

At last the sun!

Äntligen sol! Äntligen vår!
Våren har kommit så långt att jag börjat klippa rosorna. Annars är ju det här man längtar efter just nu - att få sitta ner och bara njuta av livet...

At last the sun is back! At last the spring is here!
The spring has come and it is time to cut roses. But what I really am longing for is to sit down and enjoy life...

1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Mmmm det är så härligt med solen och värmen och fågelkvitter=) Jag blir glad i hela kroppen! Men inte får jag vila i solstolen, här är det jobb som gäller 24:7...
Ha det gott!
Kram,
Regina