Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

söndag 6 april 2014

Fritillaria meleagris

Den här söta kungsängsliljan (Fritillaria meleagris) fick jag igår av Tintins fru när hon och maken kom på besök. Vi har inte träffats på länge så det var mycket att prata om och ta igen. En härlig kväll!

This sweet Fritillaria meleagris was a present from Tintin's wife when she and Tintin visited us yesterday. We had not seen each other for a long time so we had a lot to tell and it was a very nice evening!

5 kommentarer:

Meta sa...

Det var ju gulligt. Jag bara älskar de där liljorna kan ha hur många som helst.
Ha en fin ny vecka
Kram Meta

Merja sa...

Söt present! Mina har blommat ut och ska snart planteras ut.
Ha en bra dag!

Trolda sa...

Ja de är ju bara ljuvligt söta de där små kungsängsliljorna!!! Och ett så vackert ägg också!!! Var längesen jag var här o kikade nu...tiden bara flyger iväg! Hoppas du njuter av Våren och har det gott!!!

Trolda - kramar =D

aagkro sa...

Ha en fin påske! hilsen leser i Telemark, Norge. Mvh Bjørg

Poppins sa...

Tack aagkro! Jag hittar ingen hemsida så jag skickar hälsningar tillbaka här. / Poppins