Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 22 april 2014

Spring report

Så här långt har våren kommit i Skåne. Igår på annandag påsk, tog jag och kameran en liten promenad. Vi hittade blommande magnolior och prunkande grönska. Hemma i trädgården står löjtnantshjärtat redan i blom.
Spring has come to the south of Sweden. Yesterday, Easter Monday, I and the camera took a stroll around the neighbourhood. We found flowering Magnolias and lovely greenery. In my garden the Bleeding heart is in bloom.











4 kommentarer:

Meta sa...

Så härligt det ser ut på dina bilder.
Jag njuter. Tycker nog att det är den finaste perioden just nu när allt är på gång.
Ha en fin mitt i veckan dag
kram Meta

Jenny sa...

Lite längre kommit i Skåne än i Hälsingland, ser jag. Härliga vårbilder, jag längtar efter mina löjtnantshjärtan!

/Jenny

Lily sa...

Det är underbart nu :)
Ljuvliga bilder!
Ha det gott
Kram Lily

Merja sa...

Vackra bilder! Så långt ni kommit, mot här i Bergslagen.
Ha en fin dag!