Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

lördag 3 maj 2014

Beautiful May


Sköna maj är här! Jag går omkring min syrén som blev planterad för två år sedan och tittar på knopparna som bara blir större och större. Förra året kom en blomma, i år har jag räknat till över tjugo knoppar! Återkommer med foton på blommorna snart.

Beautiful May is here! I am watching my Lilac which was planted two years ago, the buds are getting bigger every day. Last year there was one flower, this year I have counted to over twenty buds! I will be back with photos of the flowers soon.

3 kommentarer:

Windlost sa...

Hi Poppins!

Happy spring. Hope you are well.

xo Terri

Jenny sa...

Pärlhyacinterna har jag sett fram emot, de har precis dragit igång i rabatterna, i krukor har de ju funnits länge. Syrener är väl värda att vänta på!

/Jenny

NinaH sa...

Efter viss bortvaro från blogg- världen har jag nu äntligen haft tid att njuta mig runt bland bloggfavoriterna! (Bland annat din blogg!) Lovely!
Maj är en härlig månad! Väntar också på att alla vackra syrener ska slå fullt ut!!;-) Lycka till med din!