Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

fredag 20 juni 2014

Midsummer

 Glad midsommar!
Just nu är klockan 5 på morgonen och jag vaknade av åskan. Ute ösregnar det men bakom de mörka molnen skymtar jag solen. Låt oss hålla tummarna för bättre väder!
 Have a nice Midsummer!
Right now it is 5 o'clock in the morning and I woke up because of the thunder. Outside it is raining cats and dogs but behind the dark clouds I can see a hint of sunshine. Let us hope for better weather!







3 kommentarer:

Merja sa...

Underbara bilder och dina rosor är ljuvliga som alltid.
Här är himlen blå och solen skiner... Jag hoppas det håller i:) Gårdagen regnade bort, fast jag fick en hel del gjort inomhus.
Önskar dig en Glad Midsommar!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka underbara bilder! Ovanlig färg på riddarsporrarna. Önskar dig en riktigt fin midsommarhelg!
Kram,
Regina

Trolda sa...

Ååh så fint ni har det!!! Och rosorna doftar ända hit...;-) Vi hade bra väder, sol o en del moln men uppehåll. Liiite kyligare än man blivit van vid, men för en midsommar helt ok! :) Det blev dans runt stången också o Lilleman tyckte det var SÅ roligt =D

Trolda - kramar =D