Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

lördag 7 juni 2014

Open gardens 2014 part I

 I helgen är det Trädgårdsrunda i nordvästra Skåne. Vi tog en tur för att beundra alla vackra "paradis" som var öppna. Först ut var ett besök hos familjen Green & Björk i Ängelholm.
 During this week-end it's Open Gardens in my part of Sweden. We took the chance to admire the beautiful "paradises" that were open for the public. First visit was in the garden that belongs to the family Green & Björk.




*******************************************************
 Nästa besök blev hos familjen Brandt som har en fantastisk tomt vid Rönneå inne i Ängelholm.
 Next stop was at the family Brandt who has a wonderful place by the river in the centre of a small town named Ängelholm.








 

2 kommentarer:

Meta sa...

Vilka fina trädgårdar du varit i en massa inspiration ser jag Tavelramarna var ju för kul det skall jag minnas och de fin kloten i den andra trädgården.<känner att jag skulle behöva lite ny inspiration just nu.
Önskar dig en fin Pingsthelg
Kram Meta

Jenny sa...

Vad vackert, kul med en sån runda!
/Jenny