Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

måndag 25 juli 2016

Green delight

Efter besök i Paradisverkstaden vid Färjestaden - lite grön skönhet fick följa med hem: en duk och en ljusstake. Fatet med äpplen fanns redan hemma.
 
After a visit to the Paradisverkstaden (a pottery) on Öland - we had to take home some green delight: a table cloth and a candle stick. The plate with appels was waiting for them at home. 

1 kommentar:

Meta sa...

Jojo minsann där finns det mycket snyggt. Ett tag sedan jag var där så ett nytt besök borde nog göras snart Fin ljusstake i grönt du hittade de har en speciell form på sina saker, den gillar jag
Ha nu en bra vecka
Kram Meta