Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

fredag 21 oktober 2016

Autumn rose

Jag har varit osynlig på bloggen ett tag. Det har varit mycket jobb men också annat som har gjort att jag inte varit här. Nu är det oktober och hösten har kommit men Pilgrim i trädgården blommar lite fortfarande. Här vilar den på lite rostiga saker.
 
After a break, I am back. It is now October and autumn, but still my roses give some flowers like the Pilgrim.

2 kommentarer:

Meta sa...

Det är inte ill när rosor blommar så fint i slutet av oktober.
Ha det gott och njut
Kram Meta

AnnA sa...

Så vackert med rost och en endaste ros...
Trevlig helg!
hälsn
AnnA