Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

lördag 29 oktober 2016

New camera


I somras köpte jag mig en ny kamera. Min första Canon krånglade redan för några år sedan och då köpte jag en Nikon. Men den kameran och jag har aldrig riktigt kommit överens. Jag kan inte förklara varför men jag blev aldrig nöjd med mina foton. Så nu återvänder jag till Canon och det kännes som om jag fått tillbaka en god kamrat! Är så glad för min nya kamera och om någon undrar vad den heter: Canon PowerShot sx60 HS.
 
Last summer I bought a new camera. My first Canon started to give me trouble years ago so I bought a Nikon. But I never got on very well with that camera. I can not explain why but I was never satisfied with my photos. Now I have returned to Canon and it feels like I got an old friend back in my life! I am very happy with my new camera and if some one want to know what camera it is: Canon PowerShot x60 HS.

1 kommentar:

Meta sa...

det är viktigt att det känns bra det är nog halva jobbet med bilden tror jag. Här har jag en Panasonic med Lumix objektiv den är jag helnöjd med Lätt och smidig.Även om det inte är en systemkamera så går det bra.
Ha en fin helg
och lycka till med kameran
Kram Meta