Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

lördag 11 februari 2017

Embroidery

Dags att plocka fram ett gammalt broderi och försöka avsluta det. Jag brukar glatt påbörja ett nytt syprojekt men av olika anledningar avslutar jag dem sällan. Har fler dåliga samveten som ligger och väntar. 
It is time to finish an old embroidery. I often start a new sewing project but for sadly I finish them off...

1 kommentar:

Meta sa...

Det är du inte ensam om. Jag vågar inte kolla i korgen längre. Ser ut att bli fint med rosor och härliga färger
Ha nu en fin söndag. Det är 39 dagar kvar till våren.....
kram Meta